Tuesday, June 15, 2010

ϟ ✖G ✖ ■▬▬▬▬►Papadye Gothica





Hi5: ϟ ✖G ✖ ■▬▬▬▬►Papadye Gothica
Sex / Age
Female / 18
Birthday March 21
Location bucuresti, Romania
Hometown BOOcurejty
Relationship Status Committed
Looking To Make friends
"Ce tot le pasa pe cine iubesc? ce tot le pasa cu cine vorbesc? De ce,imi spun cum sa traiesc? De ce,ma barfesc?? E treaba mea cum ma imbrac Si doar a mea cum ma dezbrac cu cine cum,unde si cand... Nu-mi cere idool doar ca sa te dai le mine sau ca sa imi zici ''ejti buna cute draguta etc'' E PENIBIL!:-J am o oglinda jtu kum sunt:) Nu are rost sa imi mai trimiti 100000 de msje ku da mi idul dak nu ti-am raspuns l nici unul numa intreba dak am prieten pt ka...:-?? AM ji imi ajunge unul:* Nu-mi da 5000 d cereri dak am refuzat inainte deja 4999>:D < PITIPOANCELORRRR!COCALARILOR!go awayyyyyy!!!n-aveti nimic in comun cu mine ji tnx to God n am nimik in komun ku VOI...Nu incerca sa ma skimbi doar pt k vezi in mine ceea ce tu NU vei fi niciodata!..Accepta`ma asa cum sunt si nu ma mai copia...Nu o sa iti iasa niciodata..Eu sunt eu si tu esti tu:)"

Interests
~~Arta, s-a zis, este cel mai scurt drum de la un om la altul. Probabil, tot ea este şi cel mai scurt drum de la om la el însuşi~~ ~~Arta in general:~~ ~~Muzik~~ ~~Fotografie~~ ~~Desen~~ ~~Pictura~~ ~~Modelaj~~ ~~Moda~~
Favorite Music
~~MARILYN MANSON~~
~~Guns'N'Rosses~~
~~Amorphis~~
~~Prodigy~~
~~Incubus~~
~~Pendulum~~
etc
Favorite TV Shows
~~~In Gura Presei~~~
~~~Miami Ink~~~
~~~L.A ink~~~
~~~Flip The house~~
~~~Pimp My Ride~~~
~~~Fete Rele~~~
~~~tradati in dragoste~~~
~~~TeSt De Fidelitate~~~
~~~Dr.G~~~
~~~nExT~~~
Favorite Books
Paradoxul vremurilor noastre în istorie este ca avem:
cladiri mai mari, dar suflete mai mici;
autostrazi mai largi, dar minti mai înguste.
Cheltuim mai mult, dar avem mai putin;
cumparam mai mult, dar ne bucuram mai putin.
bla bla bla
Favorite Quote
~~Ceea ce nu vedem ne vede. Ceea ce nu simţim ne simte. Ceea ce nu ne lipseşte ne aparţine.
etc

1 comment:

Bloody Mary said...

PITIPOANCELORRRR!COCALARILOR!go awayyyyyy!!!n-aveti nimic in comun cu mine ji tnx to God n am nimik in komun ku VOI...

=))=))CHIAR A ZIS ASTA?!=))=)) Nu pot sa scriu ceva inteligent, pt ca nu ma pot opri din ras! =))

Photobucket